Benefietconcert - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Ria Sneekes-van Kleef - WaarBenJij.nu Benefietconcert - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Ria Sneekes-van Kleef - WaarBenJij.nu

Benefietconcert

Door: riainoeganda

Blijf op de hoogte en volg Ria

16 April 2012 | Nederland, Noord-Scharwoude

Benefietconcert
Nog een paar weken en dan is het zover. Ria naar Oeganda, maar wat er aan vooraf ging!! Dit had ik niet durven dromen. Ik had al geschreven dat er een gevarieerd programma zou zijn tijdens het Benefietconcert, nou dat was het zeker. Wat een fantastische avond is dat geweest! Dit zal ik niet gauw meer vergeten. En volgens mij was het voor iedereen een gezellige avond als ik zo de vele enthousiaste reacties terug krijg! Maar bovendien heeft het concert een geweldige opbrengst opgeleverd. Hier kunnen wij zeker wat mee in Oeganda. Mijn collega Mariëtte en haar dochter Jorine zijn reeds in Oeganda bezig . Zie www.jetweerinoeganda.waarbenjij.nu

  • 16 April 2012 - 10:52

    Atie:

    Wat een geweldige opbrengst,wat zullen jullie hier blij mee zijn en heerlijk gaan uitpluizen wat er het hardst nodig is om dit te kunnen besteden.Heel veel sterkte om tot een goed besluit te komen en dan te genieten van de aanschaf voor de plaatselijke bevolking.

  • 21 April 2012 - 11:27

    Ada:

    Wat een organisatie allemaal, maar volgens mij gaat t helemaal goed. De koffer staat al bijna klaar en wat niet mee kan aan gekregen kraamartikelen kan volgende keer mee in de container. Zoveel mensen als er met je meeleven, kijk eens naar die opbrengst!
    Leuk om nu Mariette al te volgen om een indruk te krijgen.
    Suc6 met de laatste voorbereidingen.

  • 26 April 2012 - 07:42

    Jose Haarlem:

    Hi Ria. Dan is het bijna zover.... je staat ws te popelen om dan eindelijk te mogen starten met dit project. het is jouw beurt. Wens je oneindig veel SUCCES met dit fantastisch initiatief. Geniet en alvast goede reis. maak er wat van. Groet uit Haarlem.

  • 26 April 2012 - 17:21

    Marlies:

    Hoi Ria,
    Dus jij gaat ook naar Oeganda?
    Schitterend! Ik hoop dat je een hele, goede tijd tegemoet gaat. Ik ga je zeker volgen op deze site. Doe de groeten aan Mariette en Jorien.
    Veel liefs,
    marlies

  • 27 April 2012 - 14:48

    Lennie:

    Hoi Ria,
    Heel goede reis en succes daar.
    gr. Lennie

  • 28 April 2012 - 08:44

    Didy:

    We wensen je veel sterkte, een goeie reis en heel veel succes!! Groetjes Jan en Didy

  • 28 April 2012 - 08:53

    Wil Slooves:

    Hoi Ria, Goeie reis en heel veel succes daar ik blijf je volgen!

    Dikke kus Wil

  • 29 April 2012 - 09:40

    Per:

    Goeie morgen Ria, tis zondag en ik heb weer een rondje Geestmerambacht gehuppeld.
    Is je reis een beetje meegevallen?
    Lange trip en in je eentje!!!
    Een groot avontuur volgens mij.
    De temperatuur verschillen zullen ook wel niet meevallen. Ga maar lekker acclimatiseren en daarna hard an t werk. Geniet ervan, tis over voordat je t weet.
    Dikke kus Per, Arja en de kids.

  • 06 Mei 2012 - 10:00

    Jose Kaandorp:

    Hoi Ria,
    Wat leuk om je zo te volgen.
    We krijgen echt een leuk beeld van wat je allemaal aan doen bent.
    Blijf zo doorgaan!!
    Groetjes Jose

  • 12 Mei 2012 - 08:20

    Agnes Beers:

    Hallo Ria

    Wat een belevenis, daar in Oeganda.
    Leuke verslagen ook, we zien het voor ons.
    Je bent er nu twee weken en jullie doen daar zoveel goeds, knap hoor.
    Groetjes, Agnes Beers.

Verslag uit: Nederland, Noord-Scharwoude

Ria

Een droom komt uit!

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 27686

Voorgaande reizen:

28 April 2012 - 02 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: