update - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Ria Sneekes-van Kleef - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Ria Sneekes-van Kleef - WaarBenJij.nu

update

Door: riainoeganda

Blijf op de hoogte en volg Ria

24 Maart 2012 | Nederland, Noord-Scharwoude

Beste mensen,
Het is alweer een maand geleden dat ik mijn weblog heb geopend ter voorbereiding op mijn reis naar Oeganda. In deze afgelopen maand is er veel gebeurd. Er zijn een aantal interviews afgenomen ten aanzien van mijn project met als gevolg heel veel enthousiaste belangstellende reacties. Verder heb ik al vele donaties mogen ontvangen, oa diverse sokjes, mutsjes en geld na mijn oproep in het Langedijker Weekblad. Daar kon ook niemand onderuit want ik stond op de voorpagina!! Bij alle Langedijkers in de brievenbus of op de deurmat. Whow, “wie heb het”. Tijdens de jaarvergadering van het Langedijker koor hoor ik dat er op donderdagavond 12 april een benefietconcert wordt gegeven ten bate voor mijn "Oeganda" project. Oeps! Dit wordt een gezellige avond in de Broekerveiling met een gevarieerd programma.
Mijn collega Mariëtte vertrekt morgen op 25 maart met haar dochter. Mariëtte verblijft daar vier maanden. De eerste maand is zij daar met haar dochter, de tweede maand neem ik het stokje over, de derde maand komt Mariëtte haar man en de laatste maand komt er een collega van ons en die samen met Mariëtte weer naar huis gaan.
Op 28 april vertrek ik naar Oeganda en daar verblijf ik de gehele maand mei en op 2 juni ben ik weer thuis.
Dit was even een update van een “BL-er”

  • 24 Maart 2012 - 20:29

    Atie:

    Hoi Ria.
    Wat klinkt het allemaal heerlijk spannend en wat zit je in de lift.Opeens gaat er een andere wereld voor je open. We leven mee hoor.Veel plezier met alle aandacht Groetjes Atie

  • 15 April 2012 - 09:09

    Ton Dölle:

    gefeliciteerd met de opbrengst van ons bernefiet concert! mooi € 7673.55 opgebracht! we zoeken door naar andere geldbronnen voor dit unieke project.

  • 15 April 2012 - 19:44

    Miranda:

    Hoi Ria, ik ga je zeker volgen hoor!!
    Wat was het een mooie avond afgelopen donderdag, je zat helemaal te stralen en te genieten, heel veel succes.

Verslag uit: Nederland, Noord-Scharwoude

Ria

Een droom komt uit!

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 27686

Voorgaande reizen:

28 April 2012 - 02 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: